Autor: Karen Leland
ISBN-13: 9781613083390
Einband: EPUB
Seiten: 224
Sprache: Englisch
eBook Typ: Adobe Digital Editions
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: 2 - DRM Adobe
Systemvoraussetzungen
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

The Brand Mapping Strategy

Entrepreneur Press
Design, Build, and Accelerate Your Brand

Sie erhalten für diesen Artikel

Bücher Thöne Punkte: 43

 EPUB
Sofort lieferbar
A fundamental paradigm shift has occurred in marketing and branding. Today the most successful CEOs, executives, entrepreneurs and enterprises set their sites on developing a long-term platform instead of a short-term strategy that supports and builds buzz for their personal or business brand. That's really the key to the new business mindset - the recognition that branding and marketing are an ongoing, steady stream of small efforts, not a series of gigantic pushes. Social media, blogging and other business development activities - both online and off - are about the persistent, ongoing process of building a platform, creating credibility and increasing the number of people that you funnel into your potential client and network pipeline.Converting those people into clients or fans may take a month, a year or two years, but the new mindset leads you to strategies that will keep that pipeline full. In short, you need to start a bunch of small fires to keep your brand burning hot. How can today's CEOs, executives and entrepreneurs keep these fires going and powerfully get their messages across, motivate others to action and be authentic - all while simultaneously shepherding initiatives from creation to implementation in high-demand markets?CEO, executive and team branding are key factors that enable effective leaders to achieve peak performance, gain greater influence in their industries and generate increased engagement within their companies. By creating a brand (business or personal) by design instead of default, leaders and companies bring their brand promise into every interaction across the board.A personal, team or business brand is not just a single statement or a clever quip but a multilayered, congruent narrative told across multiple channels - online and off - within the organization and to the business community at large. The power is in knowing how to tell the story.The book will introduce CEOs and executives in Fortune 500 companies and entrepreneurs in SMBs to the SMG Brand Mapping Process©, a process that willguide them in creating personal, team and business brands that work in harmony and parallel with each other.
Autor: Karen Leland
Karen Leland: Karen Leland is the bestselling author of seven books and a freelance writer who has been published in Self, Woman's Day, Spirituality & Health, Entrepreneur, The Los Angeles Times and others.In addition, she is the founder of Sterling Consulting and Marketing Group. Her clients have included Apple Computer, American Express, Marriott Hotels, Johnson & Johnson and others. She is also a popular speaker for business groups including the Young Presidents' Organization, American Management Association and Direct Marketing Association. Karen is a frequent guest of the media and has been interviewed for her expertise by The New York Times, Fortune, Inc., Oprah, The Today Show, CNN, The Wall Street Journal and others.Karen has also written extensively for the online market with featured articles in CNBC.com, All Business.com, Salon.com, The Huffington Post and PsychologyToday.com.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Schreiben Sie Ihre Meinung
und verdienen Sie sich 10 Bonuspunkte

> neue Rezension schreiben
 

Rezensionen

Autor: Karen Leland
ISBN-13:: 9781613083390
ISBN: 1613083394
Verlag: Entrepreneur Press
Größe: 3644 KBytes
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: 2 - DRM Adobe
eBook Typ: Adobe Digital Editions
Seiten: 224
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook

Kopierschutz

Adobe-DRM

Adobe-DRM ist ein Kopierschutz, der das eBook vor Mißbrauch schützen soll. Dabei wird das eBook bereits beim Download auf Ihre persönliche Adobe-ID autorisiert. Lesen können Sie das eBook dann nur auf den Geräten, welche ebenfalls auf Ihre Adobe-ID registriert sind.

Wasserzeichen-DRM

Das sogenannte Soft-DRM erlaubt das Kopieren und die Weitergabe an Dritte. Im Buch werden allerdings Informationen zum eBook-Kauf an sichtbaren und unsichtbaren Stellen (Wasserzeichen) eingetragen – z.B. Ihre E-Mail-Adresse oder die Transaktions-Nummer. Illegale Kopien eines eBooks können dadurch jederzeit zu Ihnen zurückverfolgt werden.

eBooks ohne DRM

Hierbei handelt es sich um eBooks ohne Kopierschutz. Allerdings ist auch hier eine Weitergabe an DDritte nicht zulässig, weil Sie nur die Rechte zur persönlichen Nutzung erwerben.

Dateiformate

EPUB (Electronic Publication)

EPUB ist ein offener Standard für eBooks und eignet sich besonders zur Darstellung von Belle­tristik und Sach­büchern. Der Fließ­text wird dynamisch an die Display- und Schrift­größe ange­passt. Auch für mobile Lese­geräte ist EPUB daher gut geeignet.

PDF (Portable Document Format)

Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fachbücher mit Spalten, Tabellen und Abbildungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten angezeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur eingeschränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:

PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID und die Software Adobe Digital Editions (kostenlos).

eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.

Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID sowie eine kostenlose App.