Autor: David Jobber
ISBN-13: 9780077122270
Veröffentl: 01.12.2006
Einband: CD-ROM (Digital Textbook)
Seiten: 1022
Gewicht: 2262 g
Format: 265x195x47 mm
Sprache: Englisch

Principles and Practice of Marketing

Sie erhalten für diesen Artikel

Bücher Thöne Punkte: 136

 CD-ROM (Digital Textbook)
Sofort lieferbar | * inkl. MwSt ggf. zzgl. Versandkosten
68,43 € 68,42 € *
Part 1: Fundamentals of Modern Marketing Thought 1. Marketing in the modern organization 2. Marketing planning: an overview of marketing Part 2: Marketing Analysis 3. The marketing environment 4. Understanding consumer behaviour 5. Understanding organizational buying behaviour 6. Understanding marketing ethics and corporate social responsibility 7. Marketing research 8. Market segmentation and positioning Part 3: Marketing Mix Decisions Product 9. Managing products: brand and corporate identity management 10. Managing products: product life cycle, portfolio planning and product growth strategies 11. Developing new products Price 12. Pricing Promotion 13. Advertising 14. Personal selling and sales management 15. Direct marketing 16. Other promotional mix methods Place 17. Distribution Spanning the marketing mix 18 Digital marketing Part 4: Competition and marketing 19. Analysing competitors and creating a competitive advantage 20. Competitive marketing strategy Part 5: Marketing Implementation and Application 21. Managing marketing implementation, organization and control 22. Services marketing 23. International marketing
The essential text for all marketing students. With its established authority and reputation, this new edition is the ideal text for marketing modules at undergraduate, MA or MBA level.
Autor: David Jobber
David Jobber is Professor of Marketing at the University of Bradford Business School.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Schreiben Sie Ihre Meinung
und verdienen Sie sich 10 Bonuspunkte

> neue Rezension schreiben
 

Rezensionen

Autor: David Jobber
ISBN-13:: 9780077122270
ISBN: 0077122275
Erscheinungsjahr: 01.12.2006
Verlag: McGraw-Hill Education Ltd
Gewicht: 2262g
Seiten: 1022
Sprache: Englisch
Auflage 06005, 5th revised edition
Sonstiges: Taschenbuch, 265x195x47 mm